dinsdag 17 juli 2012

GIVEAWAY OLEA

Hoera! Na het artikel op Girlscene heb ik het magische getal van 100 volgers overschreden op Bloglovin'! Duidelijk tijd voor een giveaway. Ik stel een pakketje samen met enkele zelfgemaakte en natuurlijke productjes.

Wat je kan verwachten:
  • Een lippenbalsem in Sweet Mint
  • Een zoutzeep met Jasmijngeur
  • Een scrubzeepje in de geur 'Raspberry Vanilla'
  • Een shampoobar in de geur Nag Champa (wierrook)
  • Een klein potje (50 ml) wihipped shea butter in de geur Ginger

Wil je kans maken op dit pakketje?
Volg me dan op Bloglovin' en stuur een mailtje met een printscreen (waarop te zien is dat je me volgt) naar olea@live.be !

De winnaar wordt op 1 augustus bekend gemaakt, dan ben ik namelijk terug van kamp. Je kan dus tot 31 juli meedoen! De winnaar wordt at random gekozen, het is dus niet omdat je een nieuwe volger bent, dat je minder kans maakt om te winnen.

Veel succes!