dinsdag 17 april 2012

REVIEW: YVES ROCHER MICELLAR CLEANSING WATER

Een tijdje geleden schreef ik al over het Yves Rocher Micellar Cleansing Water. Ik gebruik het als een toner. Hij zou de laatste restjes vuil en make up van je gezicht moeten halen en je huid gehydrateert achterlaten. Je moet het dus niet afspoelen.


Verpakking:

Deze toner komt in een groene plastic fles die voor 25% uit gerecycleerd plastic bestaat. Het heeft een handige dop waardoor je nooit teveel gebruikt.

Geur:

Het water ruikt lekker fris en bloemig. Het doet me inderdaad aan thee denken. Best aangenaam dus! Wel jammer dat  er parfum in zit, dit kan irriterend werken, zeker als je een gevoelige huid hebt.



Gebruik:

Ik gebruik altijd een watje om het spul over mijn gezicht te verdelen. Het zorgt er voor dat mijn huid schoon, fris en zacht aanvoelt. Het droogt de huid niet uit, maar laat ook geen vettig laagje achter. Ik krijg er geen puistjes van en ook geen droge plekjes. Ideaal!

2 opmerkingen:

  1. Klinkt fijn! Ik vind het alleen rot dat ze testen op dieren.. Dat 'vegan' logo klopt namelijk niet (meer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze testen niet op dieren. De Franse dierenwelzijnsorganisatie One Voice heeft YR na langdurig onderzoek hun 'keurmerk' gegeven.
    En merci voor de review, heb het besteld!

    BeantwoordenVerwijderen